Παιδαγωγικό πρόγραμμα με τη μέθοδο project - Σχέδιο εργασίας
Τα θέματα προέρχονται από το οικείο περιβάλλον των παιδιών , βασίζονται
στα ενδιαφέροντα , στις ανάγκες και στις προηγούμενες εμπειρίες τους
και τα ωθούν αβίαστα , μέσα από την εξερεύνηση , την παρατήρηση και
το παιχνίδι , να γνωρίσουν τον εαυτό τους και την ομάδα μέσα στην οποία
λειτουργούν και να διερευνήσουν το κοινωνικό , φυσικό και πολιτισμικό
περιβάλλον τους.
Η ανάπτυξη των δραστηριοτήτων κάθε θέματος ακολουθεί την εξής σειρά
: Ερέθισμα – Αφόρμηση , Μαθησιακός στόχος , Υλικά , Πορεία διδασκαλίας
και , όπου χρειάζεται , επέκταση.